Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για να παραδίδει μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία στους χρήστες. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα, αυτό θα αποτελέσει την συναίνεση σας στη χρήση των cookies. Για να μάθετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Eρώτηση: Πρέπει να κάνω εγγραφή για να κάνω αγορές;

Aπάντηση: Σε κάθε περίπτωση και με πολύ απλά βήματα για να μπορείτε να κάνετε αγορές θα πρέπει να κάνετε εγγραφή πελάτη και να συμπληρώσετε κάποια βασικά στοιχεία που θα σας ζητηθούν.Η εγγραφή είναι εντελώς δωρεάν.

 

Eρώτηση: Είμαι νέος πελάτης και θέλω να κάνω ηλεκτρονική παραγγελία. Τι πρέπει να κάνω;
Aπάντηση: Αν έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, το προσθέτετε στην παραγγελία σας, πατώντας «προσθήκη στην παραγγελία« στην καρτέλα του προϊόντος. Πατώντας  το κουμπί “ τρέχων παραγγελία “ θα οδηγηθείτε στα περιεχόμενα του καλαθιού σας. Αν θέλετε να προσθέσετε και άλλα προϊόντα κάνετε την ίδια διαδικασία. Για να προχωρήσετε στην παραγγελία, πατήστε το κουμπί «ολοκλήρωση παραγγελίας» που βρίσκεται στο κάτω μέρος της τρέχουσας  παραγγελίας.
Το επόμενο βήμα στο οποίο μεταφέρεστε είναι η καταχώρηση των προσωπικ ών σας στοιχείων.
Αφού συμπληρώσετε όλα τα απα ραίτητα στοιχεία πατάτε “αποστολή παραγγελίας”  για να ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας προς εμάς.

 
Eρώτηση: Ξέχασα τον κωδικό εισόδου στο λογαριασμό μου. Τί πρέπει να κάνω;

Aπάντηση: Πατήστε εδώ και στη φόρμα που θα ανοίξει, γράψτε το e-mail που δώσατε κατά την εγγραφή σας ως μέλος. Θα σας στείλουμε νέο password.

 
Eρώτηση: Πως μπορώ να παραγγείλω;

Aπάντηση: Βάζετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών και στέλνετε την παραγγελία σας. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε με email  τα προϊόντα που επιθυμείτε η να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά.

Eρώτηση: Πως μπορώ να παραγγείλω;
Aπάντηση: Βάζετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών και στέλνετε την παραγγελία σας. Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε με email  τα προϊόντα που επιθυμείτε η να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά.

 
Eρώτηση: Πώς μπορώ να δω ποιά προϊόντα έχω αγοράσει, και πόσο στοιχίζουν;
Aπάντηση: Για να δείτε  ανά πάσα στιγμή τι έχετε στο καλάθι σας πατήστε  το κουμπί  “τρέχων παραγγελία”. Αμέσως θα εμφανιστεί η παραγγελία σας, με τα προϊόντα που έχετε εισάγει, την ποσότητα και το κόστος συμπεριλαμβανομένου το Φ.Π.Α

 
Ερώτηση: Τι μπορώ να κάνω εάν δεν βρίσκω κάποιο προϊόν;
Απάντηση: Αν δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε  τότε πατήστε το  κουμπί “Wish list” και αφήστε εμάς να ψάξουμε για εσάς. Γράψτε το όνομα του προϊόντος και μια σύντομη περιγραφή και εμείς θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά.

 

Ερώτηση: Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Απάντηση: Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, επιλέγοντας τον σύνδεσμο (Link) «Ιστορικό » μέσα στο μενού .Εκεί θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας. Παράλληλα μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας και να ρωτήσετε για οποιοδήποτε θέμα άπτεται της εξυπηρέτησης της παραγγελίας σας.

 
Ερώτηση: Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Απάντηση: Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με τρεις τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον νούμερο της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι:
•    Με e-mail στο sales@flower-decoration.gr
•    Τηλεφωνικά στα  210 9762066
•    Με fax στο 210 9762066

 

Ερώτηση: Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

Απάντηση: Για την Αθήνα
Υπάρχουν 2 τρόποι αποστολής:

1. Αποστολή με δικά μας μεταφορικά
2. Παραλαβή από το κατάστημα.


Για την υπόλοιπη Ελλάδα
Υπάρχουν 3 τρόποι αποστολής

1.Αποστολή με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier).

2.Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών.

3.Αποστολή με ΚΤΕΛ.

 
Ερώτηση: Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Απάντηση: Οί τρόποι πληρωμής που γίνονται δεκτοί απτό κατάστημα είναι η εξής

 

1) Με αντικαταβολή

Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας την στιγμή της παραλαβής

2) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:


Alphabank Αρ. Λογαριασμού: 355 002310 000736
Alphabank  (ΙΒΑΝ): GR40 0140 3550 3550 0231 0000 736
ΕΠΩΝΥΜΙΑ : Μπράβου Ελένη


Eurobank Αρ. Λογαριασμού: 0026 0019 57 0102056010
Eurobank (ΙΒΑΝ): GR06 0260 0190 0005 7010 2056 010
ΕΠΩΝΥΜΙΑ : Μπράβου Ελένη


Εθνική Τράπεζα Αρ. Λογαριασμού: 716 400 11921
Εθνική Τράπεζα (ΙΒΑΝ): GR57 0110 7160 0000 7164 0011 921
ΕΠΩΝΥΜΙΑ: Μπράβου Ελένη


Τράπεζα Πειραιώς Αρ. Λογαριασμού: 6038 010226 987
Τράπεζα Πειραιώς (ΙΒΑΝ): GR48 0171 0380 0060 3801 0226 987
ΕΠΩΝΥΜΙΑ: Μπράβου Ελένη


Αφού καταθέσετε τα χρήματα σε έναν από τους παραπάνω  παραπάνω τραπεζικούς λογαριασμούς παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 9762066 ή να  μας στείλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής μέσω email στο sales@diosera.gr ή με fax,  προσθέτοντας τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο σας.

3) Mέσω PAYPAL
Mε τον τρόπο αυτό θα οδηγήστε στο διατραπεζικό οργανισμό PAYPAL όπου και θα δημιουργείτε account η θα κάνατε Log-in αν είστε ήδη μέλος στο PAYPAL Η ασφάλεια της σύνδεσης αυτής είναι από τις καλύτερες στις μέρες μας. Συγκεκριμένα το Paypal χρησιμοποιεί το VeriSign Identity Protection (VIP) Network το οποίο εγγυάται επιπλέον προστασία από κακόβουλεςεπιθέσεις.
Κάντε μεταφορά χρημάτων μέσω του διεθνούς οργανισμού paypal με απόλυτη ασφάλεια, στη διεύθυνση: paypal@diosera.gr
Τον λογαριασμό PAYPAL μπορείτε να τον ανοίξετε άμεσα απλά πατώντας:PayPal

 

 

Ερώτηση: Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;
Απάντηση: Για την πόλη της Αθήνας  η αποστολή είναι δωρεάν και τα προϊόντα  αποστέλλονται  στον χώρο σας  χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
Για την υπόλοιπη περιοχή της Ελλάδος το κόστος της  αποστολής επιβαρύνεται στον πελάτη και το κόστος εξαρτάται άπτον όγκο της παραγγελίας καθώς και την περιοχή αποστολής.

 

 
Ερώτηση: Γιατί οι τιμές στην ιστοσελίδα σας είναι φθηνότερες απτό κατάστημά σας;
Απάντηση: Οι τιμές για παραγγελίες που κάνετε μέσω του internet είναι τις περισσότερες φορές φθηνότερες γιατί τα πάγια έξοδα για την διαδικασία αυτή είναι σαφώς μικρότερα και γιατί είναι πολιτική μας να προωθήσουμε αυτόν τον τρόπο συναλλαγής. Η επίδειξη των προϊόντων στο κατάστημά μας απαιτεί προσωπικό που θα αφιερώσει ένα σεβαστό μέγεθος χρόνου σε εσάς για να σας επιδείξει προϊόντα και να συνεννοηθεί μαζί σας για διευκρινήσεις της παραγγελίας σας.

 
Ερώτηση: Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα που παρήγγειλα;
Απάντηση: Κάνουμε κάθε προσπάθεια να έχουμε τα προϊόντα σε στοκ στις αποθήκες μας. Σ' αυτήν την περίπτωση, η αποστολή γίνεται την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη, ανάλογα με την ώρα που θα εισαχθεί η παραγγελία, ή η επιβεβαίωση της πληρωμής της (σε περίπτωση κατάθεσης στην τράπεζα). Η διάρκεια της αποστολής είναι 2-3 εργάσιμες μέρες, αναλόγως του τόπου παράδοσης

 

Diosera
Powered by B2B Wave